FAQ - odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi na często zadawane pytania klientów.
Usługi realizowane przez naszą firmę, kierowane są tylko i wyłącznie do właścicieli sprzętu, którzy utracili w wyniku różnych sytuacji, dostęp do pełnej funkcjonalności urządzenia! Lub legalnie kupili np. sprzęt poleasingowy, który sprzedawany był przez sprzedawcę z blokadą. Usługa polega na przywróceniu urządzenia do ustawień fabrycznych, czyli urządzenie znowu działa poprawnie i w pełni funkcjonalnie, żadne zabezpieczenia firm nie są przełamywane oraz żadne hasła nie są przekazywane.
- Każdy, kto korzysta z usługi ,, oświadcza, iż jest w pełni legalnym i pełnoprawnym właścicielem sprzętu / sprzęt należy do niego, nie pochodzi z żadnej kradzieży itp.”, bierze za niego pełną odpowiedzialność prawną i posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające, jego legalne nabycie.
Najczęściej pojawiające się pytania przed złożeniem zamówienia
Pytania przed zakupem
CREATIVEP Dawid Boho
Łętownia 185
37-312 Łętownia
tel. +48 788010131
e-mail: biuro@creativep.pl
NIP: 816-167-32-34 – Sprawdź firmę i jej adres, w Polskiej bazie przedsiębiorców CEIDG.
https://aplikacja.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/search.aspx
- Wysyłka sprzętu na adres firmowy: CREATIVEP Dawid Boho, Łętownia 185, 37-312 Łętownia, tel. 788010131, e-mail: biuro@creativep.pl
- Przywiezienie sprzętu na adres firmowy. Zadzwoń i umów się na termin.
- Wysyłka na paczkomat: LEV01M – przy sklepie OdiDo.
Jesteśmy Polską firmą i na wszystkie usługi, wystawiamy fakturę VAT 23%.
Tak, jesteśmy w VAT EU i możemy wystawić fakturę dla firm z Unii Europejskiej.
Udostępniamy 3 metody płatności.
- Przelew – przedpłata lub opłacenie wysłanej faktury VAT.
- Pobranie – odsyłamy sprzęt za pobraniem i płacą Państwo w momencie odbioru.
- Gotówka – środki można załączyć wraz z laptopem na klawiaturze.
W 99,9% przypadków, twój sprzęt zostanie odesłany następnego dnia po jego otrzymaniu. Wyjątkiem stanowią bardzo duże zamówienia paletowe.
Obsługujemy klientów na terenie całej Unii Europejskiej. Bez problemu wyślemy paczkę do Niemiec, Włoch itp.
Jesteśmy w stanie także wysłać paczkę przewoźnikiem do UK (Anglii).
Jeżeli nie jest to laptop jakiś gamingowy, który potrzebuje bardzo dużego zasilacza to nie trzeba załączać ładowarki. Posiadamy popularne ładowarki do laptopów marki:
- Dell 45-130W w różnych postaciach wtyku
- Lenovo 45-170W w różnych postaciach wtyku
- HP 45-90W w różnych postaciach wtyku
- Apple 40 – 81W w różnych postaciach wtyku
Jeżeli twoja ładowarka ma więcej mocy, możesz ją załączyć.
Nie, dysk nie jest nam do niczego potrzebny aby usunąć hasło bios – natomiast jeżeli laptop posiada ADAPTER do którego podpina się dysk to go pozostaw w środku, ponieważ my podpinamy swój dysk na chwilę.
Chyba, że chcesz mieć profesjonalnie przygotowany komputer od razu do działania ze świeżo zainstalowanym systemem i sterownikami – to wtedy dysk jest potrzebny (usługa dodatkowo płatna).
Nie, posiadamy swoje zbiory pamięci RAM. Jeżeli twój sprzęt jeszcze nie jest doposażony lub nie chcesz wysłać pamięci RAM, możesz ją spokojnie zostawić u siebie.
Nie, usługi informatyczne nawet przy dużych kwotach, nie wymagają aby faktura była opłacana w mechanizmie podzielonej płatności split payment. Nie mniej jednak jeżeli twoja firma ma takie wymogi, możesz takowej użyć przy wysyłaniu przelewu – nie widzimy w tym żadnego problemu.
TAK – posiadamy zaprzyjaźniony punkt serwisowy w Warszawie, gdzie usługa zostanie równie profesjonalnie wykonana. Cena usługi w Warszawie (Pruszków) to cena ze strony x2 (podwójna). Jeżeli jesteś zainteresowany usługą w tej lokalizacji, skontaktuj się z nami po więcej szczegółów, nie wszystkie modele są obsługiwane w tej lokalizacji.
Nawet w przypadku, gdy laptop nie jest obsługiwany przez punkt w Warszawie. Możesz go dostarczyć do punktu serwisowego w Warszawie i tam go odebrać po wykonanej usłudze, a my po prostu pomiędzy sobą prześlemy bezpiecznie urządzenia. Cena liczona wtedy jakby realizowana była przez serwis Warszawa, czyli x2.
TAK, najlepiej nie pozostawiaj baterii podłączonej w urządzeniu. Jeżeli masz możliwość i umiejętności to najlepiej odepnij baterię. Możesz ją także wyciągnąć, nie jest nam do niczego potrzebna w procesie odblokowania.
Bardzo proszę nie porównywać profesjonalnej usługi od specjalisty z Fakturą VAT, z usługa od jakiegoś przysłowiowego Kazika, który coś tam chyba wie , bo poczytał na forach lub pobrał jakiś program z Internetu i się uczy na twoim urządzeniu. Klientów z uszkodzonymi laptopa po takich majstrach mamy sporo a tylko nieliczne po ich ingerencji udaje się odratować.
Gwarantuje Ci, że jesteśmy jedynym profesjonalnym miejscem.
NIE! Znaleziony sprzęt należy zwrócić w odpowiednie miejsce. Usługa kierowana jest tylko i wyłącznie do właścicieli sprzętu, którzy legalnie nabyli sprzęt. Jako wysyłający sprzęt na odblokowanie, oświadczasz, że jesteś właścicielem sprzętu i bierzesz za niego pełną odpowiedzialność prawną.
Jeżeli zgubiłeś swoje urządzenie, zgłoś to także nam – pomożemy zadbać o twój sprzęt. Wyślij e-mail z modelem oraz numerem seryjnym. Zgłoszone urządzenie, nigdy nie zostanie odblokowane. W przyszłości urządzenie trafi, także na publiczną listę zgubionych urządzeń, dzięki czemu żaden współpracujący serwis nie podejmie się usunięcia blokad z takiego urządzenia.
Najczęściej pojawiające się pytania po zakupie
Pytania po zakupie
Po wykonanej usługę na e-mail zostaje wysłany Państwa numer przesyłki. W zależności czy to DPD czy Paczkomat, śledzić przesyłkę można przez stronę DPD lub stronę Inpostu.
Jeszcze, na szczęście, nie zdarzyła się nam sytuacja aby jakaś paczka została uszkodzona, nie mniej jednak poniżej, udostępniamy informację jak postąpić w przypadku uszkodzenia.
Jeżeli przesyłka została uszkodzona, lub nosi mocne ślady złego transportu, należy sprawdzić sprzęt w obecności kuriera i spisać protokół szkoły wraz z kurierem. Jeżeli to przesyłka paczkomatowa należy zgłosić reklamację online oraz zrobić zdjęcia najlepiej już przy paczkomacie w jakim stanie jest karton z urządzeniem.
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone.
Nie, po zrobieniu sprzętu wysyłamy fakturę na twój e-mail do opłacenia, a sprzęt od razu odsyłamy. Fakturę zatem możesz opłacić dopiero w momencie, gdy sprzęt dotrze do Ciebie.